Javascript required
Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

שירלי פינטו קדוש / רשימת חברי הכנסת ×”-24 : פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית .

נמנית עם מייסדי המרכז הישראלי ללימודי חירשות. סרוגים | כשהיא נעזרת במתורגמנית משפת הסימנים לעברית, נאמה היום חכ שירלי פינטו מימינה את נאום הבכורה שלה בכנסת. שירלי פינטו, דוברת שפת הסימנים, מקווה להיות הקול בכנסת של אנשים עם מוגבלויות: 13 חכים מצטרפים היום למשכן בעקבות החוק הנורווגי, בהם חכית. פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית .

פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . פרטים אישיים
פרטים אישיים from main.knesset.gov.il
פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים ובקידום נגישות לאנשים עם מוגבלות. נמנית עם מייסדי המרכז הישראלי ללימודי חירשות. הנהלת הכנסת הודיעה על היערכות . ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע . בינהם נמנית גם שירלי פינטו שעושה היסטוריה . היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. צפו בנאום המלא והמרגש שגרר . 13 חברי כנסת חדשים נכנסו במסגרת החוק הנורווגי, 11 כבר הצהירו אמונים עוד שתיים יתחייבו בצהריים.

לאף מפלגה אחרת בימין לא אכפת מאיתנו • הדגישה:

נמנית עם מייסדי המרכז הישראלי ללימודי חירשות. לאף מפלגה אחרת בימין לא אכפת מאיתנו • הדגישה: פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים, בקידום שפת הסימנים הישראלית ובהכרה בה. היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. הנהלת הכנסת הודיעה על היערכות . 13 חברי כנסת חדשים נכנסו במסגרת החוק הנורווגי, 11 כבר הצהירו אמונים עוד שתיים יתחייבו בצהריים. 13 חכים מצטרפים היום למשכן בעקבות החוק הנורווגי, בהם חכית. פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע . סרוגים | שירלי פינטו, הושבעה היום כחברת כנסת מטעם ימינה, לאחר ההתפטרות של השר מתן כהנא במסגרת החוק הנורווגי. שירלי פינטו, דוברת שפת הסימנים, מקווה להיות הקול בכנסת של אנשים עם מוגבלויות: פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים ובקידום נגישות לאנשים עם מוגבלות. סרוגים | כשהיא נעזרת במתורגמנית משפת הסימנים לעברית, נאמה היום חכ שירלי פינטו מימינה את נאום הבכורה שלה בכנסת.

פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים ובקידום נגישות לאנשים עם מוגבלות. 13 חברי כנסת חדשים נכנסו במסגרת החוק הנורווגי, 11 כבר הצהירו אמונים עוד שתיים יתחייבו בצהריים. בינהם נמנית גם שירלי פינטו שעושה היסטוריה . 13 חכים מצטרפים היום למשכן בעקבות החוק הנורווגי, בהם חכית. פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים, בקידום שפת הסימנים הישראלית ובהכרה בה.

שירלי פינטו, דוברת שפת הסימנים, מקווה להיות הקול בכנסת של אנשים עם מוגבלויות: פרטים אישיים
פרטים אישיים from main.knesset.gov.il
פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע . נמנית עם מייסדי המרכז הישראלי ללימודי חירשות. סרוגים | כשהיא נעזרת במתורגמנית משפת הסימנים לעברית, נאמה היום חכ שירלי פינטו מימינה את נאום הבכורה שלה בכנסת. פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים, בקידום שפת הסימנים הישראלית ובהכרה בה. סרוגים | שירלי פינטו, הושבעה היום כחברת כנסת מטעם ימינה, לאחר ההתפטרות של השר מתן כהנא במסגרת החוק הנורווגי. הנהלת הכנסת הודיעה על היערכות . 13 חכים מצטרפים היום למשכן בעקבות החוק הנורווגי, בהם חכית.

סרוגים | כשהיא נעזרת במתורגמנית משפת הסימנים לעברית, נאמה היום חכ שירלי פינטו מימינה את נאום הבכורה שלה בכנסת.

סרוגים | כשהיא נעזרת במתורגמנית משפת הסימנים לעברית, נאמה היום חכ שירלי פינטו מימינה את נאום הבכורה שלה בכנסת. בינהם נמנית גם שירלי פינטו שעושה היסטוריה . לאף מפלגה אחרת בימין לא אכפת מאיתנו • הדגישה: הנהלת הכנסת הודיעה על היערכות . פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים ובקידום נגישות לאנשים עם מוגבלות. שירלי פינטו, דוברת שפת הסימנים, מקווה להיות הקול בכנסת של אנשים עם מוגבלויות: צפו בנאום המלא והמרגש שגרר . היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. סרוגים | שירלי פינטו, הושבעה היום כחברת כנסת מטעם ימינה, לאחר ההתפטרות של השר מתן כהנא במסגרת החוק הנורווגי. נמנית עם מייסדי המרכז הישראלי ללימודי חירשות. פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים, בקידום שפת הסימנים הישראלית ובהכרה בה. פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . 13 חברי כנסת חדשים נכנסו במסגרת החוק הנורווגי, 11 כבר הצהירו אמונים עוד שתיים יתחייבו בצהריים.

סרוגים | שירלי פינטו, הושבעה היום כחברת כנסת מטעם ימינה, לאחר ההתפטרות של השר מתן כהנא במסגרת החוק הנורווגי. 13 חכים מצטרפים היום למשכן בעקבות החוק הנורווגי, בהם חכית. פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים, בקידום שפת הסימנים הישראלית ובהכרה בה. היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית .

סרוגים | כשהיא נעזרת במתורגמנית משפת הסימנים לעברית, נאמה היום חכ שירלי פינטו מימינה את נאום הבכורה שלה בכנסת. קר×' על ×
קר×' על ×"אליפות: ק×'וצת ×›×"ור×'ל של חירשים × ×'×" ק×'וצ×" "ר×'יל×" from shavvim.co.il
בינהם נמנית גם שירלי פינטו שעושה היסטוריה . 13 חכים מצטרפים היום למשכן בעקבות החוק הנורווגי, בהם חכית. סרוגים | כשהיא נעזרת במתורגמנית משפת הסימנים לעברית, נאמה היום חכ שירלי פינטו מימינה את נאום הבכורה שלה בכנסת. הנהלת הכנסת הודיעה על היערכות . צפו בנאום המלא והמרגש שגרר . 13 חברי כנסת חדשים נכנסו במסגרת החוק הנורווגי, 11 כבר הצהירו אמונים עוד שתיים יתחייבו בצהריים. פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים, בקידום שפת הסימנים הישראלית ובהכרה בה. סרוגים | שירלי פינטו, הושבעה היום כחברת כנסת מטעם ימינה, לאחר ההתפטרות של השר מתן כהנא במסגרת החוק הנורווגי.

נמנית עם מייסדי המרכז הישראלי ללימודי חירשות.

שירלי פינטו, דוברת שפת הסימנים, מקווה להיות הקול בכנסת של אנשים עם מוגבלויות: 13 חכים מצטרפים היום למשכן בעקבות החוק הנורווגי, בהם חכית. בינהם נמנית גם שירלי פינטו שעושה היסטוריה . סרוגים | שירלי פינטו, הושבעה היום כחברת כנסת מטעם ימינה, לאחר ההתפטרות של השר מתן כהנא במסגרת החוק הנורווגי. פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים, בקידום שפת הסימנים הישראלית ובהכרה בה. צפו בנאום המלא והמרגש שגרר . היא אוהבת להיות חירשת אבל עדיין מחכה שגם החברה הישראלית תקבל את זה. נמנית עם מייסדי המרכז הישראלי ללימודי חירשות. פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים ובקידום נגישות לאנשים עם מוגבלות. פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . הנהלת הכנסת הודיעה על היערכות . ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע . 13 חברי כנסת חדשים נכנסו במסגרת החוק הנורווגי, 11 כבר הצהירו אמונים עוד שתיים יתחייבו בצהריים.

שירלי פינטו קדוש / רשימת ×—×'רי ×"כנסת ×"-24 : פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית .. פינטו פעילה בקידום זכויות חירשים ובקידום נגישות לאנשים עם מוגבלות. צפו בנאום המלא והמרגש שגרר . פינטו פעילה בקידום זכויות לקויי שמיעה, בקידום שפת הסימנים הישראלית . 13 חברי כנסת חדשים נכנסו במסגרת החוק הנורווגי, 11 כבר הצהירו אמונים עוד שתיים יתחייבו בצהריים. ריאיון בלעדי עם חברת הכנסת שירלי פינטו, גם בשפת הסימנים היא עומדת להשמיע .

הנהלת הכנסת הודיעה על היערכות  שירלי פינטו. נמנית עם מייסדי המרכז הישראלי ללימודי חירשות.